تریپ باما

تریپ باما

در این وبلاگ برنامه ریزی سفر و اطلاعات مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید استان ها را خواهید دید.
تریپ باما

تریپ باما

در این وبلاگ برنامه ریزی سفر و اطلاعات مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید استان ها را خواهید دید.

پیشنهاد برنامه سفری هیجان انگیز به شهرکرد

راهنمای سفر به شهرکرد

شهرکرد یکی از شهرهای زیبا و سرسبز استان «چهارمحال و بختیاری» است که بواسطه تپه های باستانی و سفالینه های کشف شده قدیمی اش از قدمتی هفت هزار ساله برخوردار است. این استان در کنار تاریخچه پربارش از طبیعت بکر و منحصربفردی برخوردار است که می تواند بهشت طبیعت گردان باشد. اگر شما هم از دوستداران طبیعت و تمدن های دیرینه هستید «تریپ با ما» برنامه سفر هیجان انگیزی برای دیدن جاذبه های دیدنی و گردشگری شهرکرد و اطراف آن را به شما پیشنهاد می دهد.  

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

پیشنهاد شب زنده داری مهیج در ماه رمضان

سفری یک روزه به دهکده سلامت صبا:

ماه رمضان را شاید خیلی ها ماه خالی از سفر تلقی کنند. در این ماه اما به واسطه تفاوت هایش چون سفره افطاری و شب زنده داری، سفر می تواند تعریفی متفاوت داشته و حتی لذت بخش تر باشد. اگر شما هم جزء دسته از افرادی هستید که به دنبال تجربه ای متفاوت از سفر در ماه رمضان می گردید با «تریپ باما» همراه شوید تا یکی از این مقاصد را به شما معرفی کنیم.

اگر پایتخت نشینید و به دنبال سفری کوتاه به همین اطراف می گردید تا با وجود روزه داری بتوانید رفت و آمدی راحت و سفری خاطره انگیز داشته باشید، دهکده گردشگری صبا در قم پیشنهاد ما به شماست. همانطور که در نوشته های پیشین به نام دهکده سلامت صبا نوشتیم این دهکده دارای تفریحات متعددی از جمله قایق سواری، دوچرخه، پینت بال، ماهیگیری و شهربازی است که در ماه رمضان این خدمات را تا دیروقت در اختیار مسافرانش قرار می دهد.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

آزاد سازی خرمشهر به روایت موزه هایش

روز آزاد سازی خرمشهر

سوم خرداد ۱۳۶۱ بود که خبرگزاری ها خبر آزادسازی خرمشهر را به گوش مردم ایران رساندند؛ خبری که لبخند را بر لبان هر وطن دوستی نشاند. اکنون سالها از آن روز و از آن خبر می گذرد خوشبخانه سایه شوم جنگ از سر این شهرها دور شده است. اما یاد و خاطره آن دوران در موزه ای در خرمشهر گرد آوری شده که اگر با «تریپ باما»همراه شوید سری می زنیم به این موزه و یادمان های جنگش.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


آشپزخانه سیار ما سه نفر

چند ماهی است گردشگران اراک و شهرهای اطرافش شاهد میزبانی متفاوتی از غذای محلی و سوغات اراک هستند. این میزبانی که توسط ماشینی متحرک با نام «ما سه نفر» انجام می شود غذاها و شیرینی های محلی و سوغاتی های خوراکی اراک را در معرض خرید گردشگران قرار می دهد. با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از این سه نفر.




تاریخ ایران و تهران را از زبان موزه هایش بشنوید.

اگر تهرانی باشید و علاقمند به تاریخ تهران حتما نامی از “کافه تهرون” شنیده اید و یا با تورهایش تاریخ حصار صفوی تهران را ورق زده اید. این کافه که پیشتر در باغ نگارستان دایر بود، اکنون در خانه ای تاریخی که “طهران حوالی ۱۳۴۰” را تداعی می کند علاقمندانش را میزبانی می کند. از آنجاییکه این کافه همواره آغاز کننده اتفاقات و داستان های متفاوت بوده در اینجا نیز دست از کار نکشیده و دورهمی را با موضوع روایت موزه ایران باستان ترتیب داده که « تریپ باما» شما را به شرکت در آن دعوت می کند. 

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.