تریپ باما

تریپ باما

در این وبلاگ برنامه ریزی سفر و اطلاعات مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید استان ها را خواهید دید.
تریپ باما

تریپ باما

در این وبلاگ برنامه ریزی سفر و اطلاعات مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید استان ها را خواهید دید.

تاریخ خوزستان را با تصاویر ورق بزنید!

مکان های دیدنی خورستان:

خوزستان قدیمی‌ترین منطقه فلات ایران محسوب می‌شود، که پیشینه سکونت انسان در آن به ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و شکل‌گیری تمدن عیلام در هزارهٔ سوم قبل از میلاد، بازمی‌گردد.به همین دلیل گوشه گوشه اش پر است از آثار باستانی و جاهای دیدنی که برخی از آنها هنوز باصلابت تمام پابرجا هستند. با «تریپ باما» همراه باشید تا این تاریخ را از دریچه دوربین ورق بزنیم.

سرزمین خوزستان زادگاه حکومت عیلامی‌ها بوده و آثار باستانی چون شوش عظمت آن زمان را نشان می دهد...

برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


پادکست آشنایی با فوت و فن های سفرهای کویری

راهنمای سفر و عکاسی در کویر:

این روزها سفرهای یکی دو روزه به کویر در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده و کمتر کسی را می بینی که حداقل یکبار را به کویر سفر نکرده باشد. اما سفر به کویر فوت و فن ها و ویژگی های خاص خود را دارد که اگر از آنها آگاهی داشته باشید سفری کاملا متفاوت را چه از نظر امنیت چه از نظر زیبایی تجربه خواهید کرد. با «تریپ باما» همراه باشید و بشنوید از فوت و فن های سفر کویری با پادکست سفر و عکاسی در کویر

در این پادکست تجربیات او را از خطرات کویر و شکار لحظه های عکاسی خواهید شنید.

پیشنهاد سفر یک روزه به گرمسار

راهنمای سفر به گرمسار:

شاید اگر پیشنهاد سفری یک روزه به گرمسار را بشنوید پیش خود فکر کنید برنامه سفر هیجان انگیزی را نخواهید داشت، اما جالب است بدانید این شهرستان به واسطه معادن نمک و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم از جذابیت های خاصی برخوردار است که دیدنشان شگفت زده تان خواهد کرد. با «تریپ باما» همراه باشید تا در راهنمای سفر به گرمسار بشنوید از این دیدنی های هیجان انگیز...

برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

زیر پوست تهران از نگاه عکاس فرانسوی

زوایای پنهان تهران:
ایران از جمله کشورهایی است که زندگی مردمان در آن به دو بخش عمومی و خصوصی تقسیم شده که این دو بخش در بسیاری موارد کاملا از هم مجزا و متفاوت می باشد؛ اما کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که راجع به این تفاوت ها به وضوح سخن گفته باشد.
«جرمی سوکر» عکاس فرانسوی این جرات را به خود داده و با عکس هایش بخشی از زوایای پنهان زندگی خصوصی تهرانی ها را به تصویر کشیده است. او معتقد است با اینکه ایرانیان می گویند همه چیز در این کشور ممنوع است اما در عمل همه چیز آزاد است و زندگی متفاوتی را خارج از فضای عمومی روزمره، در زندگی خصوصی خود تجربه می کنند.
با «تریپ باما» همراه شوید و نگاهی بیندازید به زوایای پنهان تهران.

تجربه ای متفاوت از سفر شمال با گیله بوم

اقامتگاه بومگردی گیله بوم

همگی ما بارها و بارها در برنامه ریزی سفر خود شمال را انتخاب کرده ایم و عموما تجربه ای جز ساحل و ویلاهای ساحلی نداشتیم؛ گیله بوم اما در همین شمال خودمان در جایی بین گیلان و مازندران حرف های جدیدی برای گفتن دارد. با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از گیله بوم و داستان هایش. گیله بوم اقامتگاهی بومی و خانه ای سنتی در روستای قاسم آباد چابکسر است که در آن می توانید زندگی بومی را در فضایی از تزئینات اصیل بومی اما مدرن، در کنار مردم گیلک تجربه کنید. اینجا درحالیکه روی نمد راه می روید و ..


برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا کلیک کنید